Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019 (2020)
Document Type
Monograph
Abstract
Volum dedicat a l’anàlisi de resultats del qüestionari que va respost pel professorat d'ESO que va formar part de la mostra estadística. Inclou el qüestionari en l'annex.
Note
Últim informe d’una sèrie de quatre sobre la situació de l'ESO a Catalunya. Els títols són indicatius del contingut: "Anàlisi del context de l’alumnat de quart d’ESO: curs 2018-2019", "L’avaluació de l’expressió oral a quart d’ESO: curs 2018-2019", "Anàlisi del context de les direccions de secundària: curs 2018-2019" i finalment "Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019".
Citation
Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019. Coordinadors: Joan Mateo Andrés, Carmina Pinya Salomó, Ernest Querol Puig, Helena Pol Salvà. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya: Departament d'Educació, 2020.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Mateo Andrés, Joan, coord.
Pinya Salomó, Carmina, coord.
Pol Salvà, Helena, coord.
Querol Puig, Ernest, coord.
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2020-10Extension
77
Collection
Informes d'avaluació sobre el sistema educatiu; 25
Subject (LEMAC)
Professors - Educació secundària obligatòria
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest llibre està publicat amb una llicència Creative Commons Reconeixement-No comercial Compartir igual 3.0 Espanya.
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-05)Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i ... -
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-06)Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha ... -
Jornada sobre l'equitat educativa (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Cumplido Mercader, Sergi; León, Jorge; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pons Vilaseca, Anna; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-03-04)En aquesta jornada telemàtica sobre l'equitat educativa, s'hi van oferir eines per a l'anàlisi de les desigualtats i mesures per a l'equitat. La jornada es va iniciar amb una conferència a càrrec ...