Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019 (2020)
Tipus de document
Monografia
Resum
Volum dedicat a l’anàlisi de resultats del qüestionari que va respost pel professorat d'ESO que va formar part de la mostra estadística. Inclou el qüestionari en l'annex.
Nota
Últim informe d’una sèrie de quatre sobre la situació de l'ESO a Catalunya. Els títols són indicatius del contingut: "Anàlisi del context de l’alumnat de quart d’ESO: curs 2018-2019", "L’avaluació de l’expressió oral a quart d’ESO: curs 2018-2019", "Anàlisi del context de les direccions de secundària: curs 2018-2019" i finalment "Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019".
Citació
Anàlisi del context del professorat de quart d’ESO: curs 2018-2019. Coordinadors: Joan Mateo Andrés, Carmina Pinya Salomó, Ernest Querol Puig, Helena Pol Salvà. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya: Departament d'Educació, 2020.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Mateo Andrés, Joan, coord.
Pinya Salomó, Carmina, coord.
Pol Salvà, Helena, coord.
Querol Puig, Ernest, coord.
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-10Extensió
77
Col·lecció
Informes d'avaluació sobre el sistema educatiu; 25
Matèries (LEMAC)
Professors - Educació secundària obligatòria
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest llibre està publicat amb una llicència Creative Commons Reconeixement-No comercial Compartir igual 3.0 Espanya.
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-05)Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i ... -
L'impacte del confinament en els resultats de l'avaluació de quart d'ESO: curs 2020-2021 (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pinya Salomó, Carmina, coord.; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-06)Informe que analitza els efectes del tancament dels centres educatius sobre el sistema educatiu a Catalunya. El CSASE ha elaborat un qüestionari de confinament per a l’alumnat de 4t d’ESO que s’ha ... -
Jornada sobre l'equitat educativa (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Cumplido Mercader, Sergi; León, Jorge; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pons Vilaseca, Anna; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-03-04)En aquesta jornada telemàtica sobre l'equitat educativa, s'hi van oferir eines per a l'anàlisi de les desigualtats i mesures per a l'equitat. La jornada es va iniciar amb una conferència a càrrec ...