Comunicació NoViolenta: una actitud i un llenguatge de pau (2020)
Tipus de document
Llibre
Citació
Comunicació NoViolenta: una actitud i un llenguatge de pau. Elaboració: Sub-direcció General de Suport i Atenció a la Comunitat Educativa, Mònica Albertí Cortès, Laura Hernández Sánchez, Marta Ponce Mas i altres . Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Documents
Autor/a
Albertí Cortès, Mònica
Hernández Sánchez, Laura
Ponce Mas, Marta
Departament d'Educació. Subdirecció General de Suport i Atenció a la Comunitat Educativa
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-10-14Extensió
52
Col·lecció
Projecte de convivència;
Matèries (LEMAC)
No-violència
Comunicació humana
Convivència escolar
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- CE - Monografies [44]
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
L’enfocament restauratiu a casa: principis i preguntes restauratives, cercles i reunions restauratives (2020)
Departament d'Educació; Departament d'Educació. Subdirecció General de Suport i Atenció a la Comunitat Educativa; Albertí i Cortès (coord.), Mònica; Tolosa, Helena (2020-07-11) -
Promoure la interculturalitat en els centres educatius: eines per a assessors LIC i altres professionals de l’educació (TIS, TS, ES) (2022)
Departament d'Educació. Subdirecció General de Suport i Atenció a la Comunitat Educativa (2022-02) -
Acompanyem les famílies: eines pràctiques per reduir la bretxa digital (2022)
Departament d'Educació. Subdirecció General de Suport a les Famílies i a la Comunitat Educativa; Departament d'Educació. Subdirecció General de Recerca i Cultura Digital; Fapaes Catalunya (2022-06-01)Aquesta guia ofereix eines pràctiques per assolir una major competència digital per les famílies en relació amb les plataformes d'aprenentatge que fa servir l'alumnat, reduir la bretxa digital, oferir ...