Marc conceptual de l'avaluació de sisè d'educació primària (2020)
Tipus de document
Informe
Resum
Aquesta publicació recull en un sol volum tots els marcs conceptuals de les competències avaluades en la prova de sisè d'educació primària, que s'aplica a tot l'alumnat de Catalunya des del curs 2008-2009. Els marcs conceptuals són els següents:
Competència comunicativa lingüística (llengua catalana, llengua castellana i aranès),
Competència comunicativa lingüística en llengua estrangera (llengua anglesa i francesa),
Competència matemàtica,
Competència associada a l'àrea de coneixement del medi natural.
Citació
Marc conceptual de l'avaluació de sisè d'educació primària. Elaboració: Mercè Amores González, María José Espí Oliver, Marta Hernández Alarcón i altres, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.
Documents
Drets
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Amores González, Mercè
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Espí Oliver, María José
Hernández Alarcón, Marta
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2020-06Extensió
51
Col·lecció
Documents. CSASE;43
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Educació primària - Avaluació - Sisè curs
Indicadors educatius
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Marc conceptual de l'avaluació de quart d'educació secundària obligatòria (2020)
Alberola Palop, Jorge; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Espí Oliver, María José; León, Jorge (2020-06)Recull en un sol volum de tots els marcs conceptuals de les competències avaluades en la prova de quart d'ESO, que s'aplica a tot l'alumnat de Catalunya des del curs 2011-2012. Els marcs conceptuals són ... -
Diagnòstic de la formació de persones adultes a Catalunya: centres i aules del Departament d'Educació i Universitats, el Departament de Justícia i municipals (2006)
Chacón, Mercè; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2006-05)L'informe analitza en profunditat els nivells de formació de les persones adultes i la política educativa de persones adultes a Catalunya mitjançant un treball de camp desenvolupat en un total de 162 ... -
Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-12)