Sistemes educatius que aprenen: un horitzó estratègic per a Catalunya (2017)
Tipo de documento
Informe
Resumen
El número 37 de la col·lecció ‘Documents’, escrit per Anna Jolonch, presenta una síntesi de l'agenda política internacional en matèria de reformes educatives i extreu unes conclusions i recomanacions que poden ser d'interès per a Catalunya. Per això identifica possibles àrees de millora en el sistema educatiu català, a curt i a llarg termini.
El document és una eina de síntesi que es posa al servei del debat educatiu a Catalunya.
Citación
Sistemes educatius que aprenen: un horitzó estratègic per a Catalunya. Elaboració: Anna Jolonch. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2017.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Jolonch, Anna
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2017-03Extensión
50
Colección
Documents. CSASE; 37
Materias (LEMAC)
Sistema educatiu - Avaluació
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Copyright: Anna Jolonch, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Jornada sobre l'equitat educativa (2021)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Cumplido Mercader, Sergi; León, Jorge; Martínez Pons, Marc; Mateo Andrés, Joan, coord.; Pons Vilaseca, Anna; Querol Puig, Ernest, coord. (2021-03-04)En aquesta jornada telemàtica sobre l'equitat educativa, s'hi van oferir eines per a l'anàlisi de les desigualtats i mesures per a l'equitat. La jornada es va iniciar amb una conferència a càrrec ... -
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
Avaluacions censals de competències bàsiques: curs 2018-2019 (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07-11)