Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació] (2016)
Altres títols
PIRLS 2016: documentació per al professorat de llengua [presentació] (2016)
Tipus de document
Conferència/Classe
Resum
Aquesta presentació proporciona les dades bàsiques de l'avaluació internacional PIRLS 2016 i s'adreça al professorat de llengua dels centres de la mostra de Catalunya de l'estudi PIRLS 2016 per a l'organització de les proves.
Citació
Avaluació de la comprensió lectora PIRLS 2016 [presentació]. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2016-02-11Extensió
27
Col·lecció
Documents. CSASE;
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Lectura - Comprensió - Avaluació
Paraules clau
Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
Documents relacionats
http://hdl.handle.net/20.500.12694/648
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
Avaluacions censals de competències bàsiques: curs 2018-2019 (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07-11) -
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-05)El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ...