Problemes de comportament en infants i adolescents a Catalunya: trastorn per dèficit d’atenció i trastorn de conducta, necessitats educatives que generen (2010)
Tipus de document
Llibre
Resum
Síntesi de l’estudi lliurat al Parlament de Catalunya el 30 de març de 2010
Citació
Problemes de comportament en infants i adolescents a Catalunya: trastorn per dèficit d’atenció i trastorn de conducta, necessitats educatives que generen. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2010.
Autor/a
Departament d'Educació
Anguera Argilaga, M. Teresa
Moya Ollé, Josep
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Educació
Data de publicació
2010Extensió
30
Col·lecció
Inclusió;
Educació inclusiva;4
Matèries (LEMAC)
Educació inclusiva - Catalunya
Pla d'Acció Aprendre junts per viure junts (2008-2015)
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors
Manresa, Mireia; Margallo, Ana María; Verdaguer, M. Teresa; Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum (2024-04)En aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de ... -
Parlem, llegim i escrivim amb la Nàdia i en Li: lletra lligada [material didàctic] (2006)
Departament d'Educació; Carreres, Montserrat; Ceña, Trinitat; Cortiles, M. Teresa (2006) -
And... action!: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Sales de la Cruz, Marta; Amposta Pellissa, Anna; Favà Gabarró, Teresa; Escola Xerta (Xerta, Catalunya) (2021-06)