Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors
Tipus de document
Llibre
Resum
En aquest material es fa una proposta de lectura guiada d’un poemari complet en un moment en què la maduresa dels estudiants permet abordar l’estudi aprofundit d’un llibre de poesia com a unitat de sentit, gènere que normalment a l’educació secundària obligatòria (ESO) es treballa a partir de poemes representatius escollits d’un moviment o d’un autor o autora.
Nota
Itinerari literari de lectura guiada. Llengua Catalana i Literatura. Segon de batxillerat
Citació
Les formes d’interioritzar la realitat en la poesia actual: l’exemple de ‘Tantes mudes’, de Mireia Calafell, en diàleg amb altres autors. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2024.
Autor/a
Verdaguer, M. Teresa
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització i Currículum
Llengua
Català
Data de publicació
2024-04Extensió
44 p.
Matèries (LEMAC)
Català - Ensenyament
Literatura catalana
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Mesures i suports universals en el centre educatiu: orientacions per als centres en la planificació de mesures i suports universals (2023)
Departament d'Educació. Direcció General d'Educació Inclusiva; Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2023) -
Llista provisional de sol·licituds de participació admeses i excloses de la convocatòria de participació del programa d’innovació pedagògica Generació Plurilingüe GEP, aprendre llengües estrangeres a través de les matèries (29.05.2023)
Departament d'Educació. Direcció General d'Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2023-05-29) -
Resolució per la qual s’obre convocatòria pública per seleccionar centres educatius de titularitat del Departament d’Educació i personal docent mentor per participar en el Programa temporal de residència inicial docent en centres educatius, Sensei, durant els cursos 2023-24 i 2024-2025 (12.04.2023)
Departament d'Educació. Direcció General d’Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües (2023-04-12)