Ítems alliberats de competència científica [i] Marc conceptual PISA 2015 (2014)
Altres títols
Marc conceptual PISA 2015 (2014)
PISA 2015 Scientific Literacy Assessment Framework (2012)
Tipus de document
Informe
Resum
L'informe conté 34 unitats d’avaluació de la competència científica que PISA ha utilitzat i alliberat en les edicions dels anys 2000, 2003 i 2006, així com altres unitats dels pilotatges previs. Inclou el marc conceptual de l’avaluació de la competència científica, que és una traducció del document "PISA 2015 Scientific Literacy Assessment Framework" publicat per l’OCDE.
L’estudi PISA de l’any 2015 se centra en l’avaluació de la competència científica de l’alumnat de 15 anys. L’objectiu d’aquest número de la col·lecció “Documents” és ajudar els alumnes a familiaritzar-se amb el tipus d’activitats plantejades a PISA, així com possibilitar que els centres puguin detectar els àmbits en què l’alumnat es desenvolupa favorablement o aquells en què cal posar-hi més atenció.
Nota
Inclou la traducció de "PISA 2015 Scientific Literacy Assessment Framework" publicat per l’OCDE (2012)
Citació
Ítems alliberats de competència científica [i] Marc conceptual PISA 2015. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic. Elaboració i traducció: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Drets
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2014-03Extensió
204
Col·lecció
Documents. CSASE;26
Matèries (LEMAC)
Avaluació educativa
Ciències - Competències bàsiques
Programme for International Student Assessment (PISA) - Elaboració
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Marc conceptual de resolució de problemes per a l'avaluació PISA 2012 (2011)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2011-09)El volum és la traducció de "PISA 2012 Field Trial Problem Solving Framework", de l'OCDE. És el marc conceptual recomanat per a l'avalució de resolució de problemes al pilotatge de PISA 2012. El document ... -
Marc conceptual de la competència matemàtica: PISA 2021 (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2020-06)Aquest document és la traducció del marc conceptual de la competència matemàtica, que és el domini prioritari de l'avaluació PISA 2021. Inclou exemples de les proves que s'aplicaran en format electrònic. -
Marc conceptual per a la competència lectora: PISA 2018 (2017)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE) (2017-06)Per a l’avaluació PISA del 2018, la competència lectora serà el domini principal, de manera que s’han efectuat modificacions al marc conceptual utilitzat per a les avaluacions del 2000 i del 2009. La ...