PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
Document Type
Report
Abstract
Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències (TIMSS).
El PIRLS i el TIMSS investiguen des de fa anys, en més de 50 països, el rendiment de l'alumnat de quart curs d’educació primària en tres competències fonamentals: la comprensió lectora, les matemàtiques i les ciències. Els dos estudis han estat dissenyats per analitzar i comparar les diferències entre sistemes educatius i contribuir així a la millora dels ensenyaments i els aprenentatges en tots els països. S’apliquen a una mostra representativa d’escoles de cada país participant.
Note
Basat en els marcs conceptuals publicats originalment per la International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
Publicació original de la International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
Citation
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA), Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Documents
Rights
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2014-01Extension
25
Collection
Documents. CSASE;24
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
Tests i proves en educació - Elaboració
Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-11)Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ... -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ... -
TIMSS: ítems alliberats de matemàtiques i ciències per a l'educació primària (2014)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (2014-12)El present volum conté sis blocs d'ítems alliberats de matemàtiques i sis blocs d'ítems alliberats de ciències, utilitzats en avaluacions de TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i ...