PIRLS i TIMSS 2011: ítems alliberats (2013)
Tipo de documento
Informe
Resumen
Aquest informe conté conté els ítems alliberats per la IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievment) de les proves PIRLS i TIMSS, aplicades durant el curs 2011 a l'alumnat de quart curs d'educació primària en més de cinquanta països.
L'estudi PIRLS avalua la comprensió lectora. L'estudi TIMSS avalua les matemàtiques i les ciències.
Catalunya ha participat en els estudis com a part de la mostra estatal. Hi han participat 568 alumnes, provinents de vint-i-tres centres.
Citación
PIRLS i TIMSS 2011: ítems alliberats. Elaboració: International Association for the Evaluation of Educational Achievement, Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. d'Ensenyament, 2013.
Documentos
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA)
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2013-01Extensión
31
Colección
Documents. CSASE;23
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Educació primària - Avaluació - Quart curs
Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS)
Trends in International Mathematics and Science Study (TIMSS)
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
PIRLS i TIMSS 2011: síntesi dels marcs conceptuals (2014)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA) (2014-01)Síntesi dels marcs conceptuals en què es basen dues avaluacions internacionals per a l’educació primària: l'Estudi Internacional sobre el Progrés en Comprensió Lectora (PIRLS) i l'Estudi Internacional ... -
TIMSS 2019: disseny de l'avaluació i ítems alliberats (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-11)Aquest document’ consta de dos grans apartats. En el primer s’explica com és el disseny de l’avaluació TIMSS 2019 de matemàtiques i ciències per al quart curs d’educació primària, que és el que s’avalua ... -
TIMSS 2019: síntesi dels marcs conceptuals de matemàtiques i ciències de quart d'educació primària (2018)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA); Martin, M.O.; Mullis, Ina V.S. (2018-10)El document presenta una síntesi dels marcs conceptuals en què es basa l’avaluació internacional TIMSS (Estudi Internacional de Tendències en Matemàtiques i Ciències). Els dos marcs conceptuals fan ...