Show simple item record

dc.contributor.authorConsell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
dc.contributor.authorOrganització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE)ca
dc.date.accessioned2020-09-29T06:53:15Z
dc.date.available2020-09-29T06:53:15Z
dc.date.issued2007-03
dc.identifier.citationMarc conceptual per a l'avaluació PISA 2006. Elaboració: Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmic (OCDE). Traducció i adaptació: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2007.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/556
dc.descriptionTraducció i adaptació de "The PISA 2006 Assessment Framework: Science, Reading and Mathematics", publicat per l'OCDE el 2006.ca
dc.description.abstractEn el marc de l'OCDE, l'estudi PISA 2006 avalua els coneixements i habilitats de l'alumnat de 15 anys en ciències de la naturalesa (àrea prioritària d'avaluació), comprensió lectora i matemàtiques. El document presenta els principis que guien l'avaluació PISA 2006, descrita en funció dels continguts que l'alumnat necessita adquirir, els processos que ha de realitzar i el context en què s'apliquen els coneixements i les habilitats adquirides. També il·lustra els àmbits d'avaluació mitjançant diferents exemples.ca
dc.format.extent220ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesDocuments. CSASE;9
dc.rightsCopyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiuca
dc.titleMarc conceptual per a l'avaluació PISA 2006 (2007)ca
dc.title.alternativeThe PISA 2006 Assessment Framework: Science, Reading and Mathematicseng
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacAvaluació educativaca
dc.subject.lemacIndicadors educatiusca
dc.subject.lemacProgramme for International Student Assessment (PISA)ca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint