Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 5: Lideratge d'equips educatius en temps d'incertesa [audiovisual] (2020)
Otros títulos
Lideratge d'equips educatius en temps d'incertesa
Tipo de documento
Conferencia / Clase
Nota
Orientacions i propostes sobre les accions que cal fer amb l'equip educatiu per donar resposta a la situació actual. Eines per a l'acompanyament de l'equip des de la perspectiva emocional i de cohesió social. Adreçat a les direccions de centre.
Citación
Pla formatiu vinculat a la COVID-19. Mòdul 5: Lideratge d'equips educatius en temps d'incertesa [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya: Departament d'Educació, 2020.
Documentos
Autor/a
Departament d'Educació
Arboleas, Iolanda (moderadora)
Blanch, Carlos
Campo, Marta del
Pedró, Francesc
Pedrol, Montserrat
Martínez Quiroga, Carles
Trujillo, Fernando
Urrutia, Julià (enregistrament i organització)
Lengua
Catalán
Llenguatge de signes
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2020-09Extensión
1 enregistrament de vídeo (2 h 26 m)
Materias (LEMAC)
COVID-19 (Malaltia)
Escoles - Administració i organització
Gestió d'emergències - Planificació
Lideratge en l'educació
Mestres - Formació
Professors - Formació
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Com és una escola on tothom sent que hi pertany? [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Riley, Kathryn; Mendoza, Manuela; Folch Martínez, Begonya (moderadora); Xortó Prados, Mireia (moderadora) (2021-01-28)El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge ... -
What does a school look like when belonging works? [audiovisual] (2021)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Riley, Kathryn; Mendoza, Manuela; Folch Martínez, Begonya (moderadora); Xortó Prados, Mireia (moderadora) (2021-01-28)El sentiment de pertinença té una relació decisiva amb l’èxit educatiu. En aquest webinar, Kathryn Riley comparteix la importància del diàleg i la veu de tothom en la creació de contextos d’aprenentatge ... -
Spiral of inquiry, school networks and schools as learning organizations [audiovisual] (2020)
Departament d'Educació. Servei d'Èxit Educatiu i Noves Oportunitats; Folch Martínez, Begonya (moderadora); Halbert, Judy; Kaser, Linda; NOIIE (Canadà) (2020-11-19)Conferència a càrrec de Linda Kaser i Judy Halbert. L'Espiral d'indagació (Spiral of Inquiry) és una metodologia d'indagació en equip que té per objectiu la millora dels aprenentatges de tots els alumnes. ...