Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Educació
dc.date.accessioned2023-11-21T10:02:57Z
dc.date.available2023-11-21T10:02:57Z
dc.date.issued2022-07-06
dc.identifier.citationQuan totes les veus compten: una conversa sobre equitat educativa [audiovisual]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2022.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/4986
dc.description.abstractWebinar del professor Carlos Moreno, expert internacional en el disseny d'escoles i entorns d’aprenentatge motivadors per als joves, especialment aquells que no han encaixat en models escolars més tradicionals. Tot partint de la seva experiència, i amb fragments d’una conversa entre un alumne de Big Picture Learning i una alumna catalana, Carlos Moreno demostra la relació entre el disseny de contextos personalitzats i altament inclusius amb l’increment de l’èxit educatiu i l’equitat als centres educatius i a la societat. Carlos Moreno és director executiu de Big Picture Learning, una organització sense ànim de lucre que ha creat més de 150 escoles d’aquest tipus als Estats Units i arreu del món. Aquest webinar forma part de la sèrie de conferències i seminaris oferts pel grup de treball Aprendre a l’Escola que Aprèn, del Servei d’Èxit Educatiu i Noves Oportunitats, i s’adreça a tots els professionals de l’educació compromesos en el seu paper com a creadors de contextos educatius altament inclusius per a l’èxit de tots els aprenents.ca
dc.format.extent2 enregistraments de vídeoca
dc.language.isoengca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.titleQuan totes les veus compten: una conversa sobre equitat educativa [audiovisual] (2022)ca
dc.title.alternativeWhen all voices count: a conversation on equity in education [audiovisual] (2022)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/videoca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacEducació inclusivaca


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint