PISA 2000: ítems alliberats (2005)
Tipo de documento
Informe
Resumen
L'estudi PISA 2000, en el qual van participar 32 països, va tenir la comprensió lectora com a àmbit principal de l'avaluació. Es van avaluar, també, les matemàtiques i les ciències de la naturalesa. Aquest volum presenta els ítems de les proves que no han estat reservats per a comparacions amb altres avaluacions, de manera que es destinen a coneixement públic perquè puguin ser utilitzats pels professionals que ho desitgin. La publicació conté 11 unitats alliberades de comprensió lectora, 5 de matemàtiques i 2 de ciències de la naturalesa.
Citación
PISA 2000: ítems alliberats. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2005.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2005-02Extensión
63
Colección
Documents. CSASE; 2
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa
Indicadors educatius
Tests i proves en educació - Elaboració
Palabras clave
Programme for International Student Assessment (PISA)
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Copyright: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
Avaluacions censals de competències bàsiques: curs 2018-2019 (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07-11) -
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-05)El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ...