dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2023-10-13T07:22:53Z | |
dc.date.available | 2023-10-13T07:22:53Z | |
dc.date.issued | 2023-10 | |
dc.identifier.citation | Estudi sociolingüístic de l’alumnat de sisè d’educació primària a Catalunya 2022. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/4247 | |
dc.description.abstract | Aquest informe presenta els resultats de la primera onada d’un qüestionari aplicat a una mostra d’alumnat que va participar en l’avaluació de sisè de primària del curs 2021-2022. La finalitat de l’enquesta és la recollida d’informació per conèixer i analitzar l’evolució del perfil sociolingüístic de l’alumnat.
Les preguntes d'aquest qüestionari provenen d'una adaptació del de quart d’ESO, com pot ser la reducció del nombre de preguntes i l'adequació d'aquestes al nivell de l'alumnat. Els aspectes que s’hi tracten són, doncs, les dades sociolingüístiques familiars, els usos lingüístics en el context escolar, les activitats fora del centre i els usos lingüístics generals.
Les interpretacions derivades de l’anàlisi d’aquestes dades pretenen ser útils per a la millora de la pràctica pedagògica en els centres i, alhora, proporcionar als responsables de les polítiques educatives informació útil per a la presa de decisions sobre el conjunt del sistema educatiu. | ca |
dc.format.extent | 80 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Informes d'avaluació. CSASE;35 | |
dc.title | Estudi sociolingüístic de l’alumnat de sisè d’educació primària a Catalunya 2022 (2023) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/book | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Ús lingüístic | ca |
dc.subject.lemac | Educació primària - Condicions socials - Enquestes | ca |