Mostrar el registro sencillo del ítem
PIRLS 2021: síntesi de resultats (2023)
dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2023-10-13T06:23:35Z | |
dc.date.available | 2023-10-13T06:23:35Z | |
dc.date.issued | 2023-09 | |
dc.identifier.citation | PIRLS 2021: síntesi de resultats (2023). Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023. | ca |
dc.identifier.issn | 2014-797X | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/4241 | |
dc.description.abstract | El número 55 del Quaderns d'avaluació presenta la síntesi dels resultats de l'avaluació internacional PIRLS, promoguda per la IEA i que, en el cas de Catalunya i l'Estat espanyol, s'hi ha fet per primera vegada en format digital. PIRLS s’aplica a una mostra representativa d’alumnat de nou anys amb una periodicitat quinquennal des del 2001, i se'ls avalua el rendiment en comprensió lectora. En l’edició de 2021, la cinquena des de la seva implantació, hi han participat 57 països d’arreu del món i 8 participants de referència. En aquest cicle d’avaluació, la principal novetat és que l’estudi ha començat la transició per dur a terme les avaluacions en format digital. En aquest sentit, l’avaluació digital ha estat aplicada per 31 països i 1 participant de referència; mentre que els 26 països i 7 participants de referència restants, han optat encara pel format en paper. | |
dc.format.extent | 26 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Quaderns d'avaluació. CSASE;55 | |
dc.subject.other | Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS) | |
dc.title | PIRLS 2021: síntesi de resultats (2023) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/report | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa | ca |