Desigualtats en les trajectòries formatives en l'educació postobligatòria a Catalunya (2009)
Document Type
Book
Abstract
El primer article d'aquest número, "L'educació postobligatòria a Catalunya. Eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO", és una síntesi de la recerca encarregada pel Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educativa a l'IGOP de la UAB, que es publicarà íntegrament en el número 15 de la col·lecció "Informes d'Avaluació". Escrit per J. Subirats (dir.), M.A. Alegre, R. Benito, X. Chela, I. González i B. Albaigés, l'article analitza els factors que incideixen en l'obtenció de les titulacions postobligatòries, fixant-se en els col·lectius d'alumnes que tenen més possibilitats d'acreditar. Es presenten dades comparatives a nivell de les diferents comarques de Catalunya, de les comunitats autònomes d'Espanya i diversos països d'Europa. S'analitzen també variables individuals i de centres educatius.
El segon article, signat per Joaquim Prats i Emili Palacios, és una reflexió, amb dades, sobre les problemàtiques i els reptes que presenten les transicions educatives a Catalunya, sempre en el context més ampli d'Espanya i Europa.
Citation
Desigualtats en les trajectòries formatives en l'educació postobligatòria a Catalunya. Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Comunicació, Difusió i Publicacions, 2009.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2009-04Extension
60
Collection
Quaderns d'avaluació. CSASE;14
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Igualtat d'oportunitats educatives - Educació secundària postobligatòria - Catalunya
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Quin model de funció directiva tenen els centres d'educació secundària a Catalunya? (2020)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2020-12) -
Sistema d'indicadors d'ensenyament de Catalunya, núm. 7
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2002-11)Aquest informe és una actualització dels que el Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu ha publicat en els darrers anys, i ofereix, a més de les dades de Catalunya, comparacions internacionals ... -
Avaluació diagnòstica de primària: materials per aplicar la prova (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019)