El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers (2018)
Tipo de documento
Otros
Nota
Treball de recerca de batxillerat. Modalitat de col·laboració amb Innobaix.
Citación
El màrqueting digital, les xarxes socials i els influencers. Autora: Clàudia Termens Crivillé, Sant Feliu de Llobregat: Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat, 2018.
Documentos
Autor/a
Termens i Crivillé, Clàudia
Colaboradores
Col·legi Sant Josep (Sant Boi de Llobregat, Catalunya)
Innobaix
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament. Servei Educatiu del Baix Llobregat
Fecha de publicación
2018Extensión
83 p.
Colección
EduRecerca: treballs de recerca de batxillerat
Materias (LEMAC)
Batxillerat - Investigació
Màrqueting digital
Publicitat
Xarxes socials
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Casal d’estiu Clauskids (2016)
Valls, Clàudia; Sogas, Clàudia (2016) -
Cossos amb ments de vidre: una aproximació a l’anorèxia i la bulímia (2015)
Sacrest Gascón, Clàudia; Institut Jaume Salvador i Pedrol (Sant Joan Despí, Catalunya); Fundació Orienta (2015) -
Feminism through literature (2018)
Martínez Ruiz, Claudia (2018)