Now showing items 1-10 of 37
Escriptura autònoma d'una notícia: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
(, 2017-05)
Activitat d’escriptura autònoma plantejada després de compartir la planificació del text i donar orientacions per a la textualització. S’acompanya amb l’anàlisi d’una entrevista d’escriptura entre mestra ...
Que divertit!: escriure un text per al blog de l'aula d'acollida: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
(, 2017-05)
Alumnes de l’aula d’acollida escriuen anècdotes per al blog de l’aula. La mestra proporciona ajudes (modelatge) per a les diverses fases del procés de composició. La proposta inclou una entrevista ...
Grafisme creatiu: experiència d'escriptura [activitat] (2016)
(, 2016-06)
L’Escola Sant Miquel de Cornellà ens presenta el treball de grafisme que duen a terme a l’educació infantil. A través d’un exemple es mostra la seqüència didàctica que se segueix per a tots els traços ...
Revisió, correcció i millora de textos: la ressenya literària: experiència d'escriptura [activitat] (2018)
(, 2018-04)
Producció de ressenyes de llibres per a la biblioteca de l’escola. Per a l’elaboració i revisió dels textos s’utilitza l’estructura cooperativa 1-2-4, amb la peculiaritat que, per a la revisió, cada ...
Hem perdut les instruccions!: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
(, 2017-02-21)
L’Escola Pedralta de Santa Cristina d’Aro recull una activitat en petit grup on els alumnes de segon acorden i fixen unes instruccions de joc que dicten a la mestra.
Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
(, 2017-03)
Els alumnes de 5è han treballat les faules durant el segon trimestre. A més, un dia a la setmana, durant 30’, fan de padrins de lectura d’alumnes de segon. Engrescats amb les faules creades, decideixen ...
Escrivim un article per al web de l'escola: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
(, 2017-06)
La mestra de segon de l’Escola Font de l’Orpina de Vacarisses guia i acompanya el procés de composició escrita d’un text: la planificació, la textualització i la revisió.
Text autònom: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
(, 2017-05)
Els nens i les nenes de primer de l’Escola Rosella de Viladecavalls preparen un concurs. Porten a l’escola el seu peluix preferit i escriuen descripcions per proposar als companys de l’altra classe que ...
Racó de l'escriptor: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
(, 2017-04)
En aquesta experiència de l’Escola Ruiz Amado de Castelló d’Empúries s’explica la posada en funcionament del racó d’escriptura. L’objectiu d’aquest espai és posar els alumnes de segon en situació ...