Now showing items 1-10 of 10
Educació intercultural (rev. 2018)
(, 2018-07)
Orientacions i recursos per acompanyar els alumnes d’origen estranger i orientar la seva inclusió escolar i social. Es tracta de facilitar-los la construcció d’identitats múltiples i fer present i valorar ...
Revisió, correcció i millora de textos: la ressenya literària: experiència d'escriptura [activitat] (2018)
(, 2018-04)
Producció de ressenyes de llibres per a la biblioteca de l’escola. Per a l’elaboració i revisió dels textos s’utilitza l’estructura cooperativa 1-2-4, amb la peculiaritat que, per a la revisió, cada ...
Aprendre vocabulari en totes les matèries (rev. 2018)
(, 2018-07)
Propostes per focalitzar el treball de la dimensió lingüística de les matèries en el vocabulari acadèmic associat a les àrees o matèries. La finalitat és ajudar els alumnes a assolir la competència ...
Revisió, correcció i millora de textos: experiència d'escriptura [activitat] (2018)
(, 2018-04)
Els alumnes de cicle superior (5è de primària) revisen col·lectivament, amb el guiatge de la mestra, les propietats textuals d’un text argumentatiu sobre la importància de dur una vida saludable.
Desenvolupament personal (rev. 2018)
(, 2018-07)
Orientacions, estratègies i recursos per acompanyar la integració escolar i social dels alumnes d’origen estranger. L’objectiu és guiar el procés de desenvolupament personal i de socialització i promoure ...
Adequar el currículum (rev. 2018)
(, 2018-07)
Recursos i orientacions per adequar el currículum a les necessitats i capacitats dels alumnes d’origen estranger, amb la finalitat de facilitar que, amb els ajuts adequats, puguin assolir els mateixos ...
Revisió col·lectiva d'un text expositiu: experiència d'escriptura [activitat] (2018)
(, 2018-04)
Els alumnes de 4t han treballat els sentits a l’àrea de coneixement del medi natural. Com a activitat de síntesi i resum, la mestra planteja la redacció individual d’un text, de tipus informatiu-expositiu. ...
Aprendre la llengua de les matèries (rev. 2018)
(, 2018-07)
Orientacions, estratègies i recursos per sensibilitzar els docents de la càrrega lingüística de les matèries i la necessitat de facilitar a l’alumnat d’origen estranger l’accés al currículum ordinari.
Orientacions per a l'educació infantil i el cicle de primària (rev. 2018)
(, 2018-07)
Orientacions i recursos per facilitar la incorporació a les aules dels alumnes d’origen estranger d’etapes inicials, en un context educatiu inclusiu i d’atenció a la diversitat lingüística i cultural.