Now showing items 376-395 of 1672
-
DAFO del Projecte Híbrid [audiovisual] (2020)
(2020-12-17)L’institut Cardener, de Sant Joan de Vilatorrada, és un dels centres que participa al projecte pilot d’Educació Híbrida. Per evitar situacions de risc aquest curs han apostat per la semipresencialitat ... -
Dansa i síndrome de Down (2018)
(2018) -
De l'ou a la poma (2005)
(2005) -
De quina manera replantegem el treball globalitzat? [audiovisual] (2020)
(2020-10-08)Des de l'institut escola Portal de Batea expliquen la bona experiència de les propostes globalitzades dissenyades en període de confinament, i com aquest curs han fet noves propostes prioritzant punts ... -
Del paper al píxel (2016)
(2016) -
Dels ambients d'aprenentatge als projectes [audiovisual] (2021)
(2021-01-28)Des de l’Escola Camins de Banyoles ens expliquen com organitzen l’aprenentatge a través d’ambients i com acaben articulant projectes a partir del que succeeix a l’aula. -
Deporte adaptado (2015)
(2015) -
Desdibuixant les parets de l'aula: 1r seminari web [audiovisual] (2021)
(2021-05-13)Primera de les quatre sessions del cicle Desdibuixant les parets de l'aula on es donen respostes a preguntes rellevants en el plantejament de projectes com: Es pot dissenyar un projecte que transcendeixi ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 2n seminari web [audiovisual] (2021)
(2021-02-21)Primera de les quatre sessions del cicle Desdibuixant les parets de l'aula on es donen respostes a preguntes rellevants en el plantejament de projectes com: Es pot dissenyar un projecte que transcendeixi ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 3r seminari web [audiovisual] (2021)
(2021-05-12)Amb el títol "Ètica digital: reptes i oportunitats", en aquesta sessió es va parlar de la gestió de la informació, tot identificant eines i recursos per a buscar, seleccionar, entendre, interpretar-la. ... -
Desdibuixant les parets de l'aula: 4t seminari web [audiovisual] (2021)
(2021-05-13)Amb el títol "Les aules, una finestra oberta al món", en aquest 4t seminari del cicle, es planteja com generar coneixement al segle XXI, on els ponents convidats establiran els eixos principals sobre ...