Now showing items 65-84 of 150
-
Nous aprenentatges, nous espais (2022)
(Plans d'arquitectura escolar, 2022-01)Aquest document és una guia per plantejar l'arquitectura escolar i el nou disseny dels centres educatius públics. El seu objectiu és que els centres educatius tinguin una arquitectura versàtil i polivalent ... -
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a l'ESO (2020)
(2020-12)Aquest document ofereix una aproximació a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat, tot oferint documents de suport per a la seqüenciació curricular dels continguts digitals al llarg de ... -
Orientacions per a l'avaluació de la competència digital de l'alumnat a primària (2021)
(2021)Aquest document s'ha elaborat en el marc del Pla d'educació digital de Catalunya (PEDC). En l'eix 1 s'inscriu l'assoliment de la competència digital de l'alumnat, en concret en l'objectiu específic ... -
Orientacions per a la personalització de l’entorn virtual d’aprenentatge en diferents escenaris educatius Indicacions per a escenaris presencials, híbrids i en línia (2020)
(2020)Orientacions metodològiques adreçades a l'assoliment de la competència digital de l'alumnat. -
Personal auxiliar d’educació especial: informació sobre els riscos i mesures de prevenció associats al lloc de treball (2012)
(2012-09-04)Riscos i prevenció dels llocs de treball d'Auxiliar d'educació especial i Vetllador (assimilat a Auxiliar d'educació especial). -
Personal oficial de cuina de llars d’infants: informació sobre els riscos i mesures de prevenció associats al lloc de treball (2019)
(2019-05-30)Riscos i prevenció dels llocs de treball del personal oficial de cuina de llars d’infants i dels monitors de migdia de les llars d'infants, assimilat a oficial de cuina de llars d'infants.