Mostra el registre parcial de l'element
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
dc.contributor.author | Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu | |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T11:24:05Z | |
dc.date.available | 2023-02-20T11:24:05Z | |
dc.date.issued | 2023-02 | |
dc.identifier.citation | Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023. | ca |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12694/3593 | |
dc.description.abstract | Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més baixes (62,4) que els nois (64,9) en aquesta competència (vegeu Quaderns d’avaluació.53). L’avaluació de la competència cientificotecnològica s'ha desenvolupat tenint com a referent principal el marc teòric de la prova internacional PISA 2015. | ca |
dc.format.extent | 3 p. | ca |
dc.language.iso | cat | ca |
dc.publisher | Departament d'Educació | ca |
dc.relation.ispartofseries | Tast de dades. CSASE;42 | |
dc.title | Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023) | ca |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | ca |
dc.description.version | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | ca |
dc.rights.accessLevel | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.embargo.terms | cap | ca |
dc.subject.lemac | Avaluació educativa - Catalunya | ca |
dc.subject.lemac | Ensenyament - Catalunya - Estadístiques | ca |
dc.subject.lemac | Indicadors educatius - Catalunya | ca |
dc.subject.lemac | Igualtat d'oportunitats educatives - Educació secundària obligatòria | ca |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
CSA sèrie - Tast de dades [51]
Notes breus amb dades d'avaluació rellevants que afecten aspectes concrets del sistema educatiu català