Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Resumen
Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més baixes (62,4) que els nois (64,9) en aquesta competència (vegeu Quaderns d’avaluació.53).
L’avaluació de la competència cientificotecnològica s'ha desenvolupat tenint com a referent principal el marc teòric de la prova internacional PISA 2015.
Citación
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Autor/a
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2023-02Extensión
3 p.
Colección
Tast de dades. CSASE;42
Materias (LEMAC)
Avaluació educativa - Catalunya
Ensenyament - Catalunya - Estadístiques
Indicadors educatius - Catalunya
Igualtat d'oportunitats educatives - Educació secundària obligatòria
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
L'avaluació de quart d'ESO 2012 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-04)El nou número dels Quaderns d'avaluació està dedicat, de manera íntegra, a la prova de quart d'ESO, que es va aplicar per primera vegada al mes de febrer de 2012. En el primer article del número es ... -
L’avaluació de sisè d’educació primària 2023 (2023)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2023-10)El Quaderns d’avaluació. 59 presenta els resultats de l’avaluació de sisè d'educació primària corresponent a l’any 2023. Com es fa habitualment, s’hi recullen les puntuacions mitjanes globals, les ... -
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016)