Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d’ESO? (2023)
Document Type
Article
Document version
Published version
Abstract
Com cada any, des del curs 2015-2016 en què es va avaluar per primera vegada la competència cientificotecnològica en l’alumnat de quart d’ESO, els resultats mostren que les noies obtenen puntuacions més baixes (62,4) que els nois (64,9) en aquesta competència (vegeu Quaderns d’avaluació.53).
L’avaluació de la competència cientificotecnològica s'ha desenvolupat tenint com a referent principal el marc teòric de la prova internacional PISA 2015.
Citation
Els nois treuen millors resultats en totes les subcompetències científiques a quart d'ESO? Elaboració: Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2023.
Author
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu
Language
Català
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2023-02Extension
3 p.
Collection
Tast de dades. CSASE; 42
Subject (LEMAC)
Avaluació educativa
Ensenyament - Estadístiques
Indicadors educatius
Igualtat d'oportunitats educatives - Educació secundària obligatòria
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Model d'informe d'avaluació diagnòstica interna (2016)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2016) -
Avaluacions censals de competències bàsiques: curs 2018-2019 (2019)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2019-07-11) -
Avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 (2012)
Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (2012-05)El volum és el resultat de l’avaluació del desenvolupament del projecte Filosofia 3/18 a diferents centres educatius de Catalunya, duta a terme el 2011. Es presenta el projecte Filosofia 3/18 que ...