La piràmide de la lectura: una proposta de construcció del propi hàbit lector: educació secundària [material didàctic] (2014)
Document Type
Others
Abstract
La proposta de la Piràmide de la Lectura vol oferir al professorat una eina de reflexió sobre algunes de les activitats que propicien la implicació de l’alumne en la lectura i, de retruc, poden facilitar l’adquisició de l’hàbit lector, amb la finalitat d’orientar o reorientar la tasca docent i establir línies de continuïtat amb la família i l’entorn.
Citation
La piràmide de la lectura: una proposta de construcció del propi hàbit lector: educació secundària [material didàctic]. Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Documents
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2014-11Extension
2 fitxers
Subject (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació secundària obligatòria
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"El carter Joliu o unes cartes especials", de Janet i Allan Ahlberg [material didàctic]
Àvila Mariné, Teresa; Jové Guasch, Magda; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014) -
"Em dic Eduard Toldrà", de David Puertas [material didàctic]
Vilaregut Sáez, Carme; Muntañà Salarich, Isabel; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2015)