Show simple item record

dc.contributor.authorDepartament d'Educació. Direcció General de l'Educació Bàsica i el Batxillerat
dc.date.accessioned2022-07-20T08:08:51Z
dc.date.available2022-07-20T08:08:51Z
dc.date.issued2010-11
dc.identifier.citationOrientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació secundària obligatòria. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2010.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/3284
dc.description.abstractOrientacions per a la millora de la competència escrita per a l'etapa de l'educació secundària obligatòria, tant des de la vessant receptiva (lectura) com des de la vessant productiva (escriptura), i les relaciona amb les interaccions orals i amb les dimensions plurilingüe i intercultural i literària.ca
dc.format.extent36 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesMarc teòric de l'ILEC
dc.titleOrientacions per a la millora de la comprensió lectora i l'expressió escrita: competència comunicativa lingüística: educació secundària obligatòria (2010)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacEducació secundària obligatòria - Competències bàsiques
dc.subject.lemacLlenguatge i llengües - Ensenyament


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint