Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura (1999)
Tipo de documento
Libro
Resumen
Orientacions basades en les tendències actuals de la psicolingüística i de les teories sobre l'aprenentatge. S'hi poden trobar models didàctics per orientar el tractament de la llengua oral amb l'objectiu d'ajudar els infants en l'adquisició de la consciència fonològica, per planificar sessions de lectura guiada i totes aquelles habilitats i estratègies implicades en la composició de textos.
ISBN
84-393-4746-4
Citación
Orientacions per a l'ensenyament-aprenentatge de la lectura i l'escriptura. Elaboració: Servei d'Ensenyament del Català. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 1999.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
1999-04Extensión
88 p.
Colección
Marc teòric de l'ILEC
Materias (LEMAC)
Llenguatge i llengües - Ensenyament
Escriptura - Educació infantil
Lectura (Educació infantil)
Escriptura - Educació primària
Lectura - Educació primària
Disseny curricular
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
112 accions: lletra d'impremta [material didàctic] (2004)
Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català (2004) -
"El poema de la rosa als llavis", Joan Salvat-Papasseit [material didàctic] (1999)
Corrius i Coll, Montserrat; Vilà i Comajoan, Carme; Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català (1999-09) -
Bandolerisme i literatura: "Bernat i els bandolers", de Josep Vallverdú i "Galceran, l'heroi de la guerra negra", de Jaume Cabré [material didàctic] (2001)
Claramunt Armengau, M. Àngels; Vega Castellví, Carles; Departament d'Ensenyament. Servei d'Ensenyament del Català (2001-09)