Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] (2016)
Tipus de document
Conferència/Classe
Resum
Quan les escoles aconsegueixen establir “línies de centre” fonamentades i rigoroses els resultats del alumnes milloren. Però, sobre quins aspectes ens hem de posar d’acord? Hi ha consideracions generals que caldria precisar abans d’iniciar una programació de centre relacionada amb l’escriptura? La didàctica integrada de les llengües i l’avaluació són dos elements cabdals sobre els quals cal posar-se d’acord. Abans de determinar les unitats didàctiques de cicle o de nivell cal concretar els elements fonamentals per organitzar l’escriptura en l'àmbit de centre. Entre aquests, determinar temps setmanal dedicat a escriure es revela com una estratègia imprescindible.
Citació
Posem-nos d'acord: les línies de centre: educació primària: CM, CS [presentació] . Elaboració: Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Documents
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2016-09Extensió
3 fitxers
Matèries (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle mitjà - Ensenyament
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Ensenyament
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"El carter Joliu o unes cartes especials", de Janet i Allan Ahlberg [material didàctic]
Àvila Mariné, Teresa; Jové Guasch, Magda; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014) -
"Em dic Eduard Toldrà", de David Puertas [material didàctic]
Vilaregut Sáez, Carme; Muntañà Salarich, Isabel; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2015)