Tasca autònoma d'escriptura: una bona pràctica per generar textos creatius [activitat] (2017)
Document Type
Others
Abstract
Experiència de coordinació de l’Escola Torredemer de Matadepera, en què es presenta la planificació i organització del centre per dur a terme tallers d’escriptura creativa a tota la primària. S’hi recullen propostes d’escriptura per als diferents cicles, i eines per a l’avaluació tant dels textos que produeixen els alumnes com del procés seguit per elaborar-los.
Citation
Tasca autònoma d'escriptura: una bona pràctica per generar textos creatius [activitat]. Matadepera: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Joan Torredemer, 2017.
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics
Escola Joan Torredemer (Matadepera, Catalunya)
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament: Escola Joan Torredemer (Matadepera, Catalunya)
Publication date
2017-04Extension
129 p.
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació infantil
Comunicació escrita - Educació primària
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Avui ens visita...o com dinamitzar la visita d'un autor a l'aula (2014)
Portell Rifà, Joan; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2014)Dossier didàctic amb orientacions per al professorat de primària i secundària per preparar la visita dels autors a les aules. Té com a objectiu aprofundir en la figura de l’escriptor i en la seva obra, ... -
El club de lectura (2010)
Portell Rifà, Joan; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2010)Els clubs de lectura (CL) representen una pràctica idònia per fusionar en una mateixa activitat les dues dimensions de les bones pràctiques lectores: la personal, i privada, i la interpersonal i pública. -
"Cròniques de la veritat oculta", Pere Calders [material didàctic] (2011)
Pinyol Colom, Joan; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2011-09)