Escriptura autònoma d'una notícia: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Tipus de document
Altres
Resum
Activitat d’escriptura autònoma plantejada després de compartir la planificació del text i donar orientacions per a la textualització. S’acompanya amb l’anàlisi d’una entrevista d’escriptura entre mestra i alumne de l'Escola Molí del Vent de Torredembarra.
Citació
Escriptura autònoma d'una notícia: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: Francesca Aubanell Batiste. Torredembarra: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Molí de Vent, 2017.
Autor/a
Departament d'Ensenyament
Aubanell Batiste, Francesca
Escola Molí de Vent (Torredembarra, Catalunya)
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2017-05Extensió
2 fitxers
Matèries (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle inicial - Material didàctic
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Hem perdut les instruccions!: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Escola Pedralta (Santa Cristina d'Aro, Catalunya) (2017-02-21)L’Escola Pedralta de Santa Cristina d’Aro recull una activitat en petit grup on els alumnes de segon acorden i fixen unes instruccions de joc que dicten a la mestra. -
Llegim rodolins: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Garcia, M. Rosa; Escola Ramon Llull (Rubí, Catalunya) (2016)L’escola Ramon Llull de Rubí ens presenta una activitat per treballar la consciència fonològica en una aula de P5. Els alumnes trien rodolins, practiquen la lectura i la relectura, els comparteixen, en ... -
Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Escola El Miracle (Tarragona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 5è han treballat les faules durant el segon trimestre. A més, un dia a la setmana, durant 30’, fan de padrins de lectura d’alumnes de segon. Engrescats amb les faules creades, decideixen ...