Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Tipo de documento
Otros
Resumen
Els alumnes de 5è han treballat les faules durant el segon trimestre. A més, un dia a la setmana, durant 30’, fan de padrins de lectura d’alumnes de segon. Engrescats amb les faules creades, decideixen fer grups per representar-les als fillols. L’activitat explica el procés de revisió i de millora dels textos. S’hi presenta, amb detall, el procediment de treball emprat per la mestra per revisar els continguts de les diverses propietats textuals.
Citación
Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat]. Tarragona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola El Miracle, 2017.
Autor/a
Departament d'Ensenyament
Escola El Miracle (Tarragona, Catalunya)
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2017-03Extensión
10 p.
Materias (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Material didàctic
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
El racó del lecto codi: experiència de lectura [activitat] (2018)
Departament d'Ensenyament; Salvat Taberna, Marta; Escola Josep Fusté (Alforja, Tarragona) (2018-01)L’escola Josep Fusté del Baix Camp planteja als alumnes de cicle inicial racons que tenen per finalitat millorar la fluïdesa lectora dels aprenents de forma autònoma. Els alumnes practiquen activitats ... -
Llegim rodolins: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Garcia, M. Rosa; Escola Ramon Llull (Rubí, Catalunya) (2016)L’escola Ramon Llull de Rubí ens presenta una activitat per treballar la consciència fonològica en una aula de P5. Els alumnes trien rodolins, practiquen la lectura i la relectura, els comparteixen, en ... -
Escriptura autònoma d'una notícia: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Aubanell Batiste, Francesca; Escola Molí de Vent (Torredembarra, Catalunya) (2017-05)Activitat d’escriptura autònoma plantejada després de compartir la planificació del text i donar orientacions per a la textualització. S’acompanya amb l’anàlisi d’una entrevista d’escriptura entre mestra ...