Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Document Type
Others
Abstract
Els alumnes de 5è han treballat les faules durant el segon trimestre. A més, un dia a la setmana, durant 30’, fan de padrins de lectura d’alumnes de segon. Engrescats amb les faules creades, decideixen fer grups per representar-les als fillols. L’activitat explica el procés de revisió i de millora dels textos. S’hi presenta, amb detall, el procediment de treball emprat per la mestra per revisar els continguts de les diverses propietats textuals.
Citation
Revisió, correcció i millora col·lectiva d'una faula: experiència d'escriptura [activitat]. Tarragona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola El Miracle, 2017.
Author
Departament d'Ensenyament
Escola El Miracle (Tarragona, Catalunya)
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2017-03Extension
10 p.
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària - Cicle superior - Material didàctic
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
El racó del lecto codi: experiència de lectura [activitat] (2018)
Departament d'Ensenyament; Salvat Taberna, Marta; Escola Josep Fusté (Alforja, Tarragona) (2018-01)L’escola Josep Fusté del Baix Camp planteja als alumnes de cicle inicial racons que tenen per finalitat millorar la fluïdesa lectora dels aprenents de forma autònoma. Els alumnes practiquen activitats ... -
Llegim rodolins: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Garcia, M. Rosa; Escola Ramon Llull (Rubí, Catalunya) (2016)L’escola Ramon Llull de Rubí ens presenta una activitat per treballar la consciència fonològica en una aula de P5. Els alumnes trien rodolins, practiquen la lectura i la relectura, els comparteixen, en ... -
Escriptura autònoma d'una notícia: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Aubanell Batiste, Francesca; Escola Molí de Vent (Torredembarra, Catalunya) (2017-05)Activitat d’escriptura autònoma plantejada després de compartir la planificació del text i donar orientacions per a la textualització. S’acompanya amb l’anàlisi d’una entrevista d’escriptura entre mestra ...