Contacte amb l'alcalde: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Document Type
Others
Abstract
Els alumnes de 3r aprofundeixen en el coneixement del municipi. Amb aquesta finalitat decideixen demanar hora per entrevistar-se amb l’alcalde mitjançant un correu electrònic. Abans d’enviar-lo s’han d’assegurar que està ben escrit. Es planteja una activitat de revisió guiada simultània. La revisió se centra en l’estructura del gènere (parts) i en els aspectes formals (gramàtica).
Citation
Contacte amb l'alcalde: experiència d'escriptura [activitat]. Elaboració: M. Assumpció Salleras. Castelló d'Empúries: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Joana d'Empúries, 2017.
Author
Departament d'Ensenyament
Salleras, M. Assumpció
Escola Joana d'Empúries (Castelló d'Empúries, Catalunya)
Language
Català
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2017-03Extension
16 p.
Subject (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació primària
Material didàctic - Educació primària
Keywords
Cicle mitjà
Documents
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
El meu cap de setmana amb la mascota de la classe: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Vidal, Jaume; Garrofé, Imma; Cartaña Miquel, Rosa; Terré, Joana; Escola Mont-roig (Balaguer, Catalunya); Departament d'Educació (2021-06) -
Club de lectura "L'Agus i els monstres: Arriba el senyor Flat!": experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Pérez, Joana; Díaz, Laura; Pedrola, Judit; Escola Els Ganxets (Reus, Catalunya) (2021-06) -
Lectura guiada del diploma geganter: experiència de lectura [activitat] (2016)
Departament d'Ensenyament; Batlle, Sílvia; López, Àlex; Escola Primavera (Santa Coloma de Gramenet, Catalunya) (2016-05-29)L’escola Primavera de Santa Coloma de Gramenet aprofita una vivència a l’aula de P3 per fer una lectura col·lectiva i engrescar els alumnes en el reconeixement global d’algunes paraules significatives ...