Fem una nota!: dictat a l'adult a educació infantil: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Tipus de document
Altres
Resum
Als alumnes de P-4 de l’Escola Eduard Marquina de Barcelona els sorgeix la necessitat d’escriure una nota a les famílies. S’aprofita la situació per fer una activitat de dictat a l’adult.
Citació
Fem una nota!: dictat a l'adult a educació infantil: experiència d'escriptura [activitat] . Elaboració: Mar Ruiz. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Eduard Marquina, 2017.
Autor/a
Departament d'Ensenyament
Ruiz, Mar
Escola Eduard Marquina (Barcelona, Catalunya)
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2017-02-17Extensió
6 p.
Col·lecció
Activitats d'Ara escric
Matèries (LEMAC)
Comunicació escrita - Educació infantil - Material didàctic
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Racó de l'escriptor: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Casas Xuclà, I.; Escola Ruiz Amado (Castelló d'Empúries, Catalunya) (2017-04)En aquesta experiència de l’Escola Ruiz Amado de Castelló d’Empúries s’explica la posada en funcionament del racó d’escriptura. L’objectiu d’aquest espai és posar els alumnes de segon en situació ... -
Fem l'entrada del nostre projecte al blog: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Nebot, Meritxell; Escola Cal Maiol (Barcelona, Catalunya) (2017-03)Els alumnes de 6è han desenvolupat un projecte sobre el consum de fruita i verdura, i la petjada ecològica a l’àrea de coneixement del medi natural i social. L’objectiu de l’activitat d’escriptura ... -
L'entrevista a 4t i a 5è: què et suggereix aquest quadre?: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Departament d'Ensenyament; Toral, Ana; Escola Rubén Darío (Barcelona, Catalunya) (2017-05)Els alumnes elaboren escrits sobre què els suggereix l’observació d’imatges d’obres d’art. L’observació la fan acompanyats de la mestra que a través d’una conversa-entrevista els ajuda a donar forma a ...