Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre (2021)
Tipo de documento
Artículo
Versión del documento
Versión publicada
Citación
Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre. Elaboració: Maria Gonzalez Davies. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2021-11Extensión
9 p.
Colección
Marc teòric de Tenim la paraula
Materias (LEMAC)
Comunicació oral - Ensenyament
Parlar i escoltar en una llengua que s’està aprenent (Programa)
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Marc conceptual de l'avaluació de sisè d'educació primària (2020)
Amores González, Mercè; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Espí Oliver, María José; Hernández Alarcón, Marta (2020-06)Aquesta publicació recull en un sol volum tots els marcs conceptuals de les competències avaluades en la prova de sisè d'educació primària, que s'aplica a tot l'alumnat de Catalunya des del curs 2008-2009. ... -
I tu, apostes pel futbol femení? (2016)
Gonzalez Pont, Maria; Solís, Antonio (tutor); Institut Esteve Terradas i Illa (Cornellà de Llobregat, Catalunya); Consell Esportiu del Baix Llobregat (2016) -
Ara i adés: aprenentatge del català i llengües d'origen [material didàctic] (2011)
Burguesa, Maria Antònia; Torras, Maria; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2011-07)