Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre (2021)
Document Type
Article
Document version
Published version
Citation
Pràctiques reflexives entorn de la mediació oral plurilingüe: aprendre per actuar i actuar per aprendre. Elaboració: Maria Gonzalez Davies. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2021.
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Educació
Publication date
2021-11Extension
9 p.
Collection
Marc teòric de Tenim la paraula
Subject (LEMAC)
Comunicació oral - Ensenyament
Parlar i escoltar en una llengua que s’està aprenent (Programa)
This item appears in the following Collection(s)
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
I tu, apostes pel futbol femení? (2016)
Gonzalez Pont, Maria; Solís, Antonio (tutor); Institut Esteve Terradas i Illa (Cornellà de Llobregat, Catalunya); Consell Esportiu del Baix Llobregat (2016) -
Marc conceptual de l'avaluació de sisè d'educació primària (2020)
Amores González, Mercè; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu; Espí Oliver, María José; Hernández Alarcón, Marta (2020-06)Aquesta publicació recull en un sol volum tots els marcs conceptuals de les competències avaluades en la prova de sisè d'educació primària, que s'aplica a tot l'alumnat de Catalunya des del curs 2008-2009. ... -
Ara i adés: aprenentatge del català i llengües d'origen [material didàctic] (2011)
Burguesa, Maria Antònia; Torras, Maria; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2011-07)