Show simple item record

dc.contributor.authorKeim Cubas, Lucrecia
dc.date.accessioned2022-05-16T06:58:24Z
dc.date.available2022-05-16T06:58:24Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.citationInteracció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral. Elaboració: Lucrecia Keim Cubas. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació, 2020.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2983
dc.format.extent8 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Educacióca
dc.relation.ispartofseriesMarc teòric de Tenim la paraula
dc.titleInteracció oral en llengües addicionals a l’aula: el plurilingüisme com a estratègia comunicativa en el marc de tasques de producció oral (2020)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacComunicació oral - Ensenyamentca
dc.subject.lemacParlar i escoltar en una llengua que s’està aprenent (Programa)ca


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint