Consell Assessor de la Llengua a l'escola: conclusions (2006)
Tipo de documento
Monografía
Resumen
El nostre sistema educatiu ha de garantir el ple coneixement de la llengua, com a element bàsic i conformador d'una educació oberta al món plurilingüe que s'albira en l'Europa del futur, i ha de buscar els mecanismes perquè el conjunt de la comunitat educativa col·labori activament en els esforços a favor de la generalització del domini i de l'ús del català en l'àmbit escolar.
Citación
Consell Assessor de la Llengua a l'escola: conclusions. Elaboració: Subdirecció General de Llengua i Cohesió Social. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació. Servei de Difusió i Publicacions, 2006.
Autor/a
Departament d'Educació. Subdirecció General de Llengua i Cohesió Social
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Educació
Fecha de publicación
2006Extensión
40
Colección
Caixa d'eines; 2
Materias (LEMAC)
Educació intercultural
Integració escolar
Llengua i ensenyament
Català - Ensenyament
Immersió lingüística
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
El centre educatiu acollidor (II) (2007)
Departament d'Educació. Subdirecció General de Llengua i Cohesió Social (2007)Aquest segon número dedicat al tema del centre acollidor recull articles de reflesió i l'experiència del CEIP Montseny de Vic i l'IES Terradell de Barcelona, que han intentat donar respostes concretes ... -
Els plans educatius d'entorn: una resposta integral i comunitària (2006)
Departament d'Educació. Subdirecció General de Llengua i Cohesió Social (2006)Número dedicat als plans educatius d'entorn, iniciatives obertes i de cooperació educativa que volen donar una resposta integrada i comunitària a les necessitats educatives dels infants i joves, coordinant ... -
L'aula d'acollida (2006)
Departament d'Educació. Subdirecció General de Llengua i Cohesió Social (2006)Una aula d'acollida és un recurs i una estratègia organitzativa per atendre l'alumnat nouvingut en el moment de la seva arribada, amb la intencionalitat d'aconseguir que se senti ben acollit, escoltat ...