Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat] (2016)
Tipo de documento
Otros
Resumen
L’escola Molí del Vent de Torredembarra aplica a l’aula de P5 una activitat d’escolta estructurada. Es treballen diferents estratègies de comprensió lectora, i es posa especial èmfasi en la visualització. A partir de l’escolta del conte els alumnes han d’imaginar-se com és el protagonista i representar-lo gràficament.
Citación
Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Àngels Sebastià Jornet. Torredembarra: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Molí de Vent, 2016.
Autor/a
Sebastià Jornet, Àngels
Colaboradores
Departament d'Ensenyament
Escola Molí de Vent (Torredembarra, Tarragona)
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2016-04Extensión
10 p.
Colección
Saber llegir
Materias (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
Text autònom: experiència d'escriptura [activitat] (2017)
Cazorla, Maribel; Torres, Àngels (2017-05)Els nens i les nenes de primer de l’Escola Rosella de Viladecavalls preparen un concurs. Porten a l’escola el seu peluix preferit i escriuen descripcions per proposar als companys de l’altra classe que ... -
Ara parlem nosaltres: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Blanco, Agustín; Campo, Neus; Llinares, M Jesús; Oliva, Àngels (2021-06) -
Esporgar la biblioteca a l’escola i a l’institut: triar i destriar, processos per a una gestió eficient del fons (2010)
Abeyà, Montserrat; Gabarró, Montserrat; Rius Bous, Àngels; Vall Casas, Aurora; Programa biblioteca escolar “Puntedu” (2010-11)Eina de suport per a les persones responsables de la biblioteca dels centres educatius pel que fa a les diverses actuacions de gestió del fons.