Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat] (2016)
Tipus de document
Altres
Resum
L’escola Molí del Vent de Torredembarra aplica a l’aula de P5 una activitat d’escolta estructurada. Es treballen diferents estratègies de comprensió lectora, i es posa especial èmfasi en la visualització. A partir de l’escolta del conte els alumnes han d’imaginar-se com és el protagonista i representar-lo gràficament.
Citació
Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Àngels Sebastià Jornet. Torredembarra: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Molí de Vent, 2016.
Autor/a
Sebastià Jornet, Àngels
Col·laboradors/ores
Departament d'Ensenyament
Escola Molí de Vent (Torredembarra, Tarragona)
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2016-04Extensió
10 p.
Col·lecció
Saber llegir
Matèries (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
El míting: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Departament d'Educació; Lancia, Estefania; Esteller, Mercè; Ruiz, Sara; Curto, Maria Luz; Tena, Neus; Escola Sant Àngel (Camarles, Catalunya) (2021-06) -
La colonització romana del Baix Llobregat (2018)
Costa Gil, Àngel; Sagristà Mallol, Laia (2018) -
Projecte del nom de la classe, exposició final: experiència de llengua oral [activitat] (2021)
Hernández, M. Àngels; Suñé, Núria (2021-06)