Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat] (2016)
Document Type
Others
Abstract
L’escola Molí del Vent de Torredembarra aplica a l’aula de P5 una activitat d’escolta estructurada. Es treballen diferents estratègies de comprensió lectora, i es posa especial èmfasi en la visualització. A partir de l’escolta del conte els alumnes han d’imaginar-se com és el protagonista i representar-lo gràficament.
Citation
Escolta estructurada del conte "Com reconèixer un monstre": experiència de lectura [activitat]. Elaboració: Àngels Sebastià Jornet. Torredembarra: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament: Escola Molí de Vent, 2016.
Author
Sebastià Jornet, Àngels
Collaborators
Departament d'Ensenyament
Escola Molí de Vent (Torredembarra, Tarragona)
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2016-04Extension
10 p.
Collection
Saber llegir
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació infantil
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
Panoràmica de la literatura de les Illes Balears: Gabriel Galmés [conferència] (2008)
Aguiló Veny, Josep Lluís; Alzamora Martín, Sebastià; Departament d'Educació. Subdirecció General de Llengües i Entorn (2008-09) -
"La casa de l'Àngel de la Guarda", de Kathy Clark [material didàctic]
Bennasar, Sebastià; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-11) -
"Elles també maten", d'Anna Maria Villalonga [material didàctic]
Bennasar, Sebastià; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014-10)