El temps de lectura a educació infantil [material didàctic] (2014)
Tipo de documento
Otros
Resumen
Dedicar un temps perquè els alumnes es familiaritzin amb els llibres i amb la lectura és fonamental per desvetllar les ganes d’aprendre a llegir i començar a desenvolupar l’hàbit lector dels alumnes. Per aconseguir aquestes finalitats el centre ha d’organitzar activitats gratificants per als aprenents, ja que el component afectiu en aquestes edats és cabdal per desenvolupar actituds positives envers la lectura. En aquest dossier trobareu activitats per ajudar a fer descobrir el món dels llibres i de la lectura.
Citación
El temps de lectura a educació infantil [material didàctic]. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2014.
Documentos
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Lengua
Catalán
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2014-05Extensión
23 p.
Colección
Gust per llegir: hàbit lector
Materias (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació infantil
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"El carter Joliu o unes cartes especials", de Janet i Allan Ahlberg [material didàctic]
Àvila Mariné, Teresa; Jové Guasch, Magda; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014) -
"Em dic Eduard Toldrà", de David Puertas [material didàctic]
Vilaregut Sáez, Carme; Muntañà Salarich, Isabel; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2015)