Parlem de llibres: la tertúlia literària [material didàctic] (2a edició, 2016)
Tipus de document
Altres
Resum
Aquest dossier tracta de la importància que té per als aprenents parlar sobre els llibres que han llegit o que han escoltat. Parlant dels llibres s’aprofundeix en els continguts, es comparteixen referents, es poden establir connexions... i, sobretot, es desenvolupa la dimensió social de la lectura.
Entre altres recursos, es presenten, especialment, exemples de guions de conversa basats en la proposta que Aidan Chambers fa en el llibre Dime.
Citació
Parlem de llibres: la tertúlia literària [material didàctic] (2a edició). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2016.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2016-04Extensió
21
Col·lecció
Gust per llegir: hàbit lector
Matèries (LEMAC)
Lectura, Gust per la
Llibres i lectura - Educació infantil
Llibres i lectura - Educació primària - Cicle inicial
Tertúlies literàries
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"El carter Joliu o unes cartes especials", de Janet i Allan Ahlberg [material didàctic]
Àvila Mariné, Teresa; Jové Guasch, Magda; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014) -
"Em dic Eduard Toldrà", de David Puertas [material didàctic]
Vilaregut Sáez, Carme; Muntañà Salarich, Isabel; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2015)