Llegir en pantalles [presentació] (2015)
Tipus de document
Conferència/Classe
Resum
Saber llegir textos impresos pressuposa saber llegir textos electrònics? Quines diferències hi ha entre els dos tipus de lectura? Què hauria de garantir l’escolarització obligatòria en aquest àmbit competencial? Aquesta és la presentació digital de la conferència Llegir en pantalles a càrrec d’Enric Queralt, feta als Territoris durant l’hivern de 2015. Planteja aquests tres grans interrogants i reflexiona sobre com es pot atendre des del centre.
Citació
Llegir en pantalles [presentació]. Elaboració: Enric Queralt Catà, Subdirecció General de llengua i Plurilingüisme. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Documents
Autor/a
Queralt Catà, Enric
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de LLengua i Plurilingüisme
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2015-04Extensió
218
Col·lecció
Llegir per aprendre
Matèries (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
Resolució de 31 d'agost de 2016 per la qual es dóna publicitat als centres participants en els programes d'innovació pedagògica de la subdirecció general de Llengua i Plurilingüisme el curs 2015-2016 (31.08.2016)
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme (2016-08-31) -
La lectura en un centre educatiu: saber llegir, llegir per aprendre, gust per llegir: el pla de lectura de centre (2013)
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme (2013)Document que presenta el marc de referència de les actuacions del Departament d’Ensenyament al voltant de la lectura en els centres educatius, tant les vinculades a l’Impuls de la Lectura com les ... -
El model lingüístic del sistema educatiu de Catalunya: l'aprenentatge i l'ús de les llengües en un context educatiu multilingüe i multicultural (2018)
Departament d'Ensenyament. Subdirecció General de Llengua i Plurilingüisme (2018)