Estratègies de lectura: visualitzar [material didàctic] (2015)
Tipus de document
Altres
Resum
Imaginar o representar-se el que veiem mentre llegim és una estratègia que tots els lectors practiquem habitualment. En aquest material trobareu una reflexió sobre la importància d’aquesta estratègia, orientacions per treballar-la i activitats model.
Citació
Estratègies de lectura: visualitzar [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Col·laboradors/ores
Equip LIC Consorci d'Educació de Barcelona ciutat
Llengua
Català
Publicat per
Departament d'Ensenyament
Data de publicació
2015-01Extensió
54
Col·lecció
Saber llegir
Matèries (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Paraules clau
Cicle mitjà
Cicle superior
Documents
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionats
Mostrant ítems relacionats per Títol, Autor/a o Matèria.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"Els àlbums i els llibres il·lustrats: una descoberta, diverses veus" [material didàctic]
Badia Cantarero, Mònica; Lladó Mulet, Cecília; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2013) -
Suport lingüístic i social: pautes d'observació: nivells A1, A2 i B1 (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016)