Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorEquip LIC Serveis Territorials de Tarragona
dc.contributor.authorDepartament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
dc.date.accessioned2022-04-28T09:32:07Z
dc.date.available2022-04-28T09:32:07Z
dc.date.issued2015-01
dc.identifier.citationEstratègies de lectura: resumir [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Serveis Territorials de Tarragona. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.ca
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12694/2835
dc.description.abstractResumir requereix temps i esforç per part de l’alumne, i ensenyament per part del docent, ja que no és una activitat espontània i natural. Aquests esforços per aprendre a resumir són necessaris, atès que repercuteixen directament en la capacitat de comprendre i en les habilitats d’estudiar. En aquest dossier trobareu orientacions per treballar aquesta estratègia tant a primària com a secundària.ca
dc.format.extent55ca
dc.language.isocatca
dc.publisherDepartament d'Ensenyamentca
dc.relation.ispartofseriesSaber llegir
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleEstratègies de lectura: resumir [material didàctic] (2015)ca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otherca
dc.rights.accessLevelSense embargamentca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccessca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.subject.lemacLectura - Comprensióca
dc.subject.lemacEducació primària - Cicle mitjàca
dc.subject.lemacEducació primària - Cicle superiorca
dc.subject.lemacEducació secundària obligatòriaca


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir