Estratègies de lectura: resumir [material didàctic] (2015)
Tipo de documento
Otros
Resumen
Resumir requereix temps i esforç per part de l’alumne, i ensenyament per part del docent, ja que no és una activitat espontània i natural. Aquests esforços per aprendre a resumir són necessaris, atès que repercuteixen directament en la capacitat de comprendre i en les habilitats d’estudiar. En aquest dossier trobareu orientacions per treballar aquesta estratègia tant a primària com a secundària.
Citación
Estratègies de lectura: resumir [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Serveis Territorials de Tarragona. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Autor/a
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Colaboradores
Equip LIC Serveis Territorials de Tarragona
Lengua
Català
Publicado por
Departament d'Ensenyament
Fecha de publicación
2015-01Extensión
55
Colección
Saber llegir
Materias (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària
Educació secundària obligatòria
Palabras clave
Cicle mitjà
Cicle superior
Documentos
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Ítems relacionados
Mostrando ítems relacionados por Título, Autor/a o Materia.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"Els àlbums i els llibres il·lustrats: una descoberta, diverses veus" [material didàctic]
Badia Cantarero, Mònica; Lladó Mulet, Cecília; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2013) -
Suport lingüístic i social: pautes d'observació: nivells A1, A2 i B1 (2016)
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016)