Estratègies de lectura: resumir [material didàctic] (2015)
Document Type
Others
Abstract
Resumir requereix temps i esforç per part de l’alumne, i ensenyament per part del docent, ja que no és una activitat espontània i natural. Aquests esforços per aprendre a resumir són necessaris, atès que repercuteixen directament en la capacitat de comprendre i en les habilitats d’estudiar. En aquest dossier trobareu orientacions per treballar aquesta estratègia tant a primària com a secundària.
Citation
Estratègies de lectura: resumir [material didàctic]. Elaboració: Equip LIC Serveis Territorials de Tarragona. Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament, 2015.
Documents
Author
Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics
Collaborators
Equip LIC Serveis Territorials de Tarragona
Language
Catalan
Publisher
Departament d'Ensenyament
Publication date
2015-01Extension
55
Collection
Saber llegir
Subject (LEMAC)
Lectura - Comprensió
Educació primària - Cicle mitjà
Educació primària - Cicle superior
Educació secundària obligatòria
This item appears in the following Collection(s)
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Related Items
Displaying related items by Title, Author or Subject.
-
La lectura guiada: una proposta didàctica per treballar el procés lector [material didàctic] (2a edició, 2016)
Departament d'Ensenyament; Departament d'Ensenyament. Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics (2016-04)Dossier didàctic on es presenten tres exemples de lectura guiada: el cartell Cavalcada de reis, el poema El rossinyol i el conte El tortell aquàtic. En aquest tipus d’activitat el docent contribueix a ... -
"El carter Joliu o unes cartes especials", de Janet i Allan Ahlberg [material didàctic]
Àvila Mariné, Teresa; Jové Guasch, Magda; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2014) -
"Em dic Eduard Toldrà", de David Puertas [material didàctic]
Vilaregut Sáez, Carme; Muntañà Salarich, Isabel; Departament d'Ensenyament. Servei d'Immersió i Acolliment Lingüístics (2015)